İDO’dan uluslararası seferlere güçlü bir açılış: Dört deniz tek vizyon!

İstanbul Deniz Otobüsleri (İDO) Artık Dört Denizde!

İstanbul Deniz Otobüsleri, artık Marmara, Ege, Karadeniz ve Akdeniz’e seferler düzenleyerek uluslararası markalaşma vizyonunu pekiştiriyor.

İDO’nun Yeni Rotaları

İDO, bu sezon uluslararası hatlarını genişleterek Ege Denizi’ne ek Akdeniz ve Karadeniz’de yaptığı seferlerle 4 denizde aktif rol almaya başladı. Ege Denizi’nde Midilli ve Rodos adaları yoğun ilgi görürken, Türkiye’den Yunan adalarına açılan hatlar yaz boyunca farklı kültürleri deneyimleme fırsatı sunuyor. Ayrıca, İstanbul Sarayburnu’ndan kalkarak Bulgaristan’ın Burgaz şehrine giden sefer, Karadeniz üzerinden Avrupa’ya deniz yoluyla erişim olanağı sağlıyor. Taşucu’dan başlayan Girne hattı ile Akdeniz’e açılan yeni kapı ise deniz yolculuğunda yeni bir deneyim sunuyor. Bu yeni rotalarla İDO, Türkiye’nin deniz ulaşımında uluslararası marka kimliğini güçlendiriyor.

Yolcu Hedeflerinde Artış

İDO Genel Müdürü Dr. Murat Orhan, Ege’de geçen yıl 4 adaya 155.000 yolcu taşındığını ve bu yıl hedeflerinin 6 adaya yayılan seferlerle 300.000 yolcuya ulaşmak olduğunu belirtti. Deniz taşımacılığının sadece ulaşım değil aynı zamanda bir deneyim yaratma süreci olduğunu vurgulayan Dr. Orhan, yeni rotalarla kültürel bağları güçlendirdiklerini ifade etti. Ayrıca, İDO gemilerinin kurumsal organizasyonlar, düğünler ve özel etkinlikler gibi farklı amaçlarla kiralanabileceğini ve bu taleplerin arttığını söyledi.

Orhan, filonun yolcu ve araç taşıma ihtiyaçlarına uygun olarak sınıflandırıldığını ve İstanbul’un ulaşım yükünü deniz üzerinden hafifletebilmek adına sürekli modernizasyon yatırımları yapıldığını sözlerine ekledi.

Lansman Gecesi ve Tanıtım

İstanbul İDO Sirkeci Terminali’nde gerçekleştirilen lansman gecesinde; DJ performansı, trio müzik eşliğinde açık büfe yemekle davetlilere unutulmaz bir deneyim yaşatıldı. Gece boyunca İDO’nun yeni vizyonu ve filo stratejisi hakkında detaylı bilgiler paylaşıldı. Geceye katılan Akfen Holding Yönetim Kurulu Başkanı Selim Akın, 38 yıllık başarı hikayelerini kutladıklarını belirtirken, İDO’nun güvenilir ve konforlu deniz taşımacılığındaki liderliğini vurguladı.

İDO Kurumsal İletişim Müdürü Sencan Taşçı ise firmanın 1987 yılından bu yana devam eden hikayesinin yanı sıra bugüne kadar yapılan yatırımlar, yolcu güvenliğini öncelikleyen projeler ve uluslararası pazarlardaki büyüme hedefleri hakkında katılımcılara detaylı bilgiler verdi. Davetlilere İDO’nun yeni vizyonunu ve faaliyetlerini yansıtan özel bir tanıtım filmi izlettirildi. Gecenin ilerleyen saatlerine kadar devam eden etkinlikte davetliler, Boğaz’ın eşsiz manzarası eşliğinde keyifli anlar yaşadılar.

Related Posts

Dolar, euro karşısında 7 haftanın en düşük seviyesinde

Dolar, tahminlerin altında kalan ABD enflasyon verilerinin ardından bir önceki günkü düşüşünü genişleterek döviz sepeti ve euro karşısında yedi haftanın en düşük seviyesine geriledi. Rakamlar, ABD Merkez Bankası’nın faiz oranlarını düşürme ihtimalini …

Türkiye’de ilk 5 ayda yaklaşık 1,2 milyon gayrimenkul satıldı

Türkiye genelinde satılan gayrimenkul sayısı ilk 5 ayda geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 13 artarak 1 milyon 196 bin 100’e yükseldi.

TÜSİAD yöneticileri mahkemenin ardından ilk kez konuştu: Nasıl daha güçlü Türkiye olunur?

TÜSİAD Yüksek İstişare Konseyi toplantısı bugün gerçekleşti. Açılış konuşmalarını hakkında dava açılan TÜSİAD YİK Başkanı Ömer Aras ve TÜSİAD Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Turan yaptı.

Avrupa’da ‘bekle ve gör’ yaklaşımı borsaları etkiledi

Avrupa borsaları, yatırımcıların ABD ve Çin’in Londra’daki ticaret müzakerelerinin 2’nci gününde “bekle ve gör” yaklaşımını devam ettirmesiyle günü karışık seyirle tamamladı. Kapanışta gösterge endeks Stoxx Europe 600, yüzde 0,02 azalarak 553,12 …

Tüketiciler Birliğinden “ziynet eşyasını tanıdığınız kuyumcudan alın” uyarısı

Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Mahmut Şahin, sosyal medya üzerinden ziynet eşyası alımlarında mağduriyet yaşanabileceğini belirterek, tüketicilere tanıdıkları kuyumcudan alışveriş yapmaları tavsiyesinde bulundu.

Özel Gaziosmanpaşa Hastanesi, ünlü markaya satılıyor

Medical Park ve Liv Hospital markalarıyla Türkiye’nin en yaygın özel sağlık grubu olan MLP Sağlık Hizmetleri (MLP Care), önemli bir satın almayı duyurdu. MLP, Kamu Aydınlatma Platformu’na (KAP) yaptığı açıklamada, 33 yıllık Özel Gaziosmanpaşa …